מיצובישי טרייטון

Mitsubishi Triton (L200)
  • קטגוריה: טנדר מסחרי (פיק-אפ קומפקטי) / רכב שטח רב-תכליתי
  • תצורות: תא נהג כפול (קבינה כפולה) עבור 5 נוסעים
  • הנעה: אחורית (2x4) / כפולה (4x4)
  • נפח מנוע: 2.3 ליטרמיצובישי טריטון / טרייטון L200
  • מנועים: טורבו דיזל
  • אחריות יבואן: 3 שנות אחריות
  • רמת איבזור בטיחותי: דרגה 1 (רמות גימור: אינבייט, אינסטייל, דזרט) / דרגה 4 (רמת גימור: דקאר) / דרגה 6 (רמת גימור: דקאר SE)
  • דרגת זיהום אוויר: דרגה 15
  • קבוצת רישוי: קבוצה 6
  • מידות: 522 ס"מ אורך (530 ס"מ אורך בדגמי דקאר); 181 ס"מ רוחב, 178 ס"מ גובה
  • משקל עצמי: 1,900 עד 2,080 ק"ג
  • כושר העמסה מירבי: 965-1,030 ק"ג
  • משקל כללי מורשה: 2,920-3,110 ק"ג
  • כושר גרירה: 2,700-3,100 ק"ג (עם בלמים) / 750 ק"ג (ללא בלמים)
  • בסיס גלגלים: 300 ס"מ
  • מידות תא מטען: 152 ס"מ אורך, 147 ס"מ רוחב, 47 ס"מ גובה
  • צריכת דלק: כ-14 ק"מ לליטר (משולב)
  • מיכל דלק: 75 ליטר (סולר)
  • מחיר מחירון: כ-199,000 ש"ח (ידני, הנעה 4x2, אינבייט) / כ-225,000 ש"ח (הנעה 4x2, אינסטייל) / כ-235,000 ש"ח (הנעה כפולה 4x4, דזרט) / כ-245,000 ש"ח (הנעה כפולה 4x4, דקאר) / כ-256,000 ש"ח (הנעה כפולה 4x4, דקאר SE)
  • תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש: לא ידוע (אין נתונים)
  • מהירות מירבית: 171 קמ"ש (לכל הדגמים מלבד אינבייט)
  • הספק מירבי (כ"ס): 150
  • הילוכים: 6 (שישה)
  • תיבת הילוכים: ידנית / אוטומטית
  • רמות אבזור / גימור: אינבייט (Invite) / אינסטייל (Instyle) / דזרט (Desert) / דקאר (Dakar) / דקאר אס-אי (Dakar SE)
  • שנת השקת דגם נוכחי: 2014 - דור חמישי (מתיחת פנים: 2019)
  • שנת השקת דגם ראשון בשם זה: 2005 (יפן)
  • שנת השקת הדגם הראשון בסדרה: 1978 (יפן)
  • שמות נוספים לאותו דגם במדינות אחרות: אל-מאתיים (L200), פורטה, סטרדה, מייטי מקס, רודיאו, קולט, סטורם, מגנום, סטרקאר ועוד.
  • מכירות: מקום 3 בקטגוריית הטנדרים הנמכרים ביותר בישראל לשנת 2019.
  • מתחרות ישירות באותה קטגוריה (טנדרים): איסוזו דימקס, טויוטה היילקס, פולקסווגן אמרוק, פיאט פולבק, ניסאן נבארה, שברולט סילברדו.
  • מתאים ל: קבלנים, חקלאים, מובילים, עבודות עפר, אנשי בניין, נהגי עבודות שטח, עצמאים, בעלי עסקים קטנים.
  • תיאור היבואן: "טנדר חזק וקשוח עם אבזור ונוחות של מכונית מנהלים/ מיצובישי טרייטון החדש - הרבה מעבר לקשוח. 2020 Mitsubishi Triton נהיגה בלי פשרות: גם רכב שטח חזק לעבודה עם יכולות מעולות וגם רכב פנאי מפנק במיוחד. מיצובישי טרייטון ממשיך שושלת מפוארת של טנדרים מבית מיצובישי הידועים באמינותם ומציב רף חדש בעולם רכבי השטח הרב-תכליתיים".
  • ביקורות רכב: "רכב עבודה נאה ביותר...ממשיך לשלב יכולת של כלי עבודה עם שימושיות משפחתית...תמחור דומה למקובל בסגמנט...גרסת הדקאר מאובזרת משמעותית" (מבחן אוטו, 2020) / "העיצוב השתדרג משמעותית, נוספו אביזרי בטיחות (לחלק מהגרסאות), רמת הנוחות עלתה וגם יחידת ההנעה השתדרגה...אחד הטנדרים הבולטים בשוק" (מבחן iCar לשנת 2020) / "נוח יותר, מתנהג טוב מבעבר ומציע מערכות בטיחות חשובות...על הכביש הוא מציג דווקא יתרונות לעומת היחידה המוחלפת...ויתרו על טיפול בתא הנוסעים, וחבל שכך" (מבחן ynet רכב, 2020)
  • הערה: הנתונים מתייחסים לדגמי 2020 והלאה. באתר אופרייט נמכרים גם דגמים חדשים פחות של מיצובישי טריטון המכונה גם מיצובישי L200.

  • מכירת רכב: מיצובישי יד ראשונה ויצרנים נוספים במאגר הרכב המעודכן של אופרייט (רכבים יד ראשונה).

  • חזרה לרשימת הדגמים המלאה

השאירו
פרטים >